När jag vaknade imorse (på soffan dessutom, inte lätt å sova i sängen när det ligger en snarkande fyllesovare där) var min röst helt väck.. Hur gick detta till? Jag kraxar värre än en kråka just nu. Så hade ni planer på att ringa till mig idag, så är jag tacksam om ni väntar en dag, eller kanske två :) Robert bara skrattar åt mig, å säger att det kanske kommer bli en lugn å skön dag idag eftersom jag inte kan prata... Jag tycker inte det är ett dugg roligt...... :(
Igår var vi hemma hos R&L drack lite cider å kollade let's dance å spelade wii.. :) Det var trevligt som tusan, men när klockan började närma sig ett fick jag äntligen släpa med mig min något överförfriskade sambo hem, dock i protest ska väl tilläggas ;) Men han var nog tacksam innerst inne, för han somnade ju på 2 röda när vi kommit hem. Nu har han ätit pizza och börjar väl känna bakfyllan smyga sig på mer och mer.. hahahaha.. Jag avundas honom inte ett dugg..
I eftermiddag ska jag skjutsa syrran till Laxå, eftersom jag ändå inte drack speciellt mycket igår (3 cider som var slut vid typ 21tiden) så sa jag att jag kunde skjutsa henne.. Så så ser min eftermiddag ut. I kväll ska jag mysa med vatten och kinapuffar å kanske kolla nån film.. Någon som har nått bra filmtips förresten?
Nu ska jag sätta mig i soffan å bläddra igenom alla kanaler å se om det finns något sevärt.. Det gör det säkert inte, men man vet ju aldrig :)
XoXo
Mary
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar