tisdag 25 januari 2011

Inte så kry

Nej det är jag verkligen inte! Har hosta och snuva från helvetet å är allmänt matt å febrig.. Min stackars näsa är helt skinnflådd av allt snytande, härligt värre!

Så ingen Zumba ikväll (som börjar om 5minuter).. Jäkla skit! Men, jag får ju iaf se handbollen ikväll, även om det inte är någon viktig match som så, så är det kul å se sverige-danmark.. Fast jag tror att sverige kommer åka på stryk, tyvärr.. Men jag hoppas ju såklart att jag har fel :D

Nej nu ska jag ta mig en varm dusch å sen inta soffläge, inte för att det hjälper, men det är skönast så :)

Återkommer när jag är frisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar