måndag 17 januari 2011

Poff, väck!

Träningsbyxorna är ett minne blott.. De är borta, å jag fattar inte VAR?! Ska rannsaka mitt minne i nån timma till, sen blir det stor röjning! Ska träna kl19.

I morse hände något alldeles underbart. Jag fick ett sms (ja det är ganska underbart i sig faktiskt, får inte sms så ofta) från Therese med en bild, klockslag, vikt och längd.. Så nu har äntligen bebisen kommit :D Vad han ska heta vet jag inte om de bestämt än, jag har mina spekulationer, men jag lugnar mig med uttalanden, det får hon göra själv när de bestämt sig :)
Måste erkänna att jag nog är lite sugen.. Men så tänker jag samtidigt att, njaee.. Inte riktigt än... Men hur länge ska man tänka så egentligen? Tiden kommer ju rinna iväg å så kanske jag vaknar jag upp en dag å är 40år å barnlös? Nej så illa ska det väl inte sluta, jag hoppas att dom där "inte riktigt än" tankarna försvinner inom de närmsta åren iaf.

Nej, ska slå mig ner i soffan å kolla tv å tänka på vart jag kan ha gjort av mina byxor.. haha..

1 kommentar:

  1. Längtar efter att få se hennes bebis. Gosa med en 11 dagars i helgen och oj vad sugen jag blev :)
    Tiden kommer nog snart när du känner att du är redo för bebis, och då kommer världens sötaste mini-Mariah som jag kan skämma bort.
    Kramar

    SvaraRadera