fredag 21 januari 2011

Klassfest?

Fick ett brev i postlådan idag. Inbjudan till klassfest.. 10år sedan man gick ut 9an.. hahaha.. What?! 10år?! Jag har inte bestämt om jag ska gå eller inte än.. Visst vore det väl en kul grej, men jag har ju mest haft vänner som gick i andra klassen än den jag gick i.. Det finns väl några som skulle vara kul å träffa på, men å andra sidan springer jag ju på mina vänner på stan också ibland, inte så många som verkar ha flytt fältet ;)

Fast jag tror väl iofs att det är alla 9onde klasser tillsammans, för Robert har också fått en inbjudan med samma tid, plats och dag. Å då blir det ju genast mycket roligare, inte just för att Robert ska med, utan för att majoriteten av mina vänner inte gick i min klass, men det betyder ju att dom kommer vara där också (om dom ska gå). Ju fler desto roligare såklart. Det stod att man kunde spana in på deras hemsida vilka som anmält sig, så jag kommer avvakta lite å se vilka som anmäler sig innan jag bestämmer mig..

Nej, nu ska jag återgå till städning och tvätt.. tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar