söndag 23 januari 2011

Great!

Igår var jag och svärmor iväg till Smultrongården. Jag köpte lite smågrejer, och en topp ifrån Cream :) hihi. Vem kan motstå att handla när det är 70%??
Så denna goding fick följa med både mig och svärmor hem. Vi får ringa varandra om vi ska nånstans å höra så vi inte har likadana kläder på oss.. haha
Cream Pirona Tunic


Sen var jag en sväng på ICA å köpte hem lite vårkänslor.. Kände att det behövdes i snöandet som höll på en stund igår.. 
Underbara tulpaner i blandade färger. Kunde inte bestämma mig för en färg, då det inte fanns så många att välja på, så blandat blev bäst :)


Jag har gått och blivit sjuk igen också.. Jäkla sjukdomar som vi inte verkar bli av med här hemma. Ända sedan vi kom hem har vi varit krassliga om vartannat här hemma, nu är det oss båda det har drabbat. Robert var först, men sen har han ju smittat mig såklart.. Vet inte vad det är med mitt immunförsvar? Jag tror aldrig jag har varit såhär mycket sjuk i hela mitt liv, som jag varit nu under hösten och vintern.. Verkligen jättejobbigt. 
Men är det inte värre än såhär imorgon så jobbar jag. Jag har ingen feber å är inte dålig i övrigt annat än snuvan å lite känningar av halsen.. Tur att jag har bra halstabletter hemma! Dock kommer väl träningen att bli lidande IGEN.. Fan, jag kommer aldrig komma dit jag vill.. Hade tänkt ta gymmet idag å ta mig en 5km löprunda, men det går ju inte.. 


Dagen ska spenderas hemma i lugnet. Ska plocka in tvätten, å kanske plocka ordning i garderoben. Plockade och rensade i byrålådorna igår, så garderoben står ju på tur.. Får se om jag orkar ta tag i det, jag vet att jag borde, men ibland kan ju saker å ting som är mycket roligare komma emellan :) Vi får se hur det går helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar