God morgon kära ni!
Ska glida iväg till jobbet nu.. Idag blir det bara halv dag, sen ska jag luncha med syrran, packa det sista, städa lite snabbt (vill INTE komma hem till ett kaos efter resan). Sen ska jag in till stan å klippa mig å fixa naglarna hos Åsa. Men på vägen dit måste jag stanna på marieberg å gå in på Bellbox å fråga om dom har något bra medel som dämpar mitt elektriska hår.. Jag blir tokig!! När jag sen är klar, vid 18tiden, blir det ilfart hem och byta om till träningskläder för att köra årets sista (för mig iaf) Zumba pass.. Det är slut kl20. Kl 21 ska jag troligtvis vara inne i stan igen (om jag får följa med för Robert..) å kolla fotboll å kanske äta en bit mat.. Killarna ska dricka öl, men det tänker inte jag göra, jag kör isf, å erbjuder jag mig att köra, så borde jag få följa med, ellerhur? Vem säger nej till att ha en chafför med sig? ;) hahaha
Nej oj! Åka till jobbet var det ja!
Hejhej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar