söndag 12 december 2010

Skorna är fixade..

Beställde skor ifrån England igår.. De skulle komma innan den 20dec lovade dom, så jag hoppas att dom håller det :D

Dessa skor blir det till nyårsafton:

Tunika eller bolero har jag fortfarande inte hittat någon, så ser ni nån snygg nånstans så tipsa mig gärna! 

Men något jag däremot har sett och funderar på att beställa är en jacka från Cream.. Gud den är så jäkla snygg!! Å så är det rea.. Å jag tror att jag kan ha storlek 42 i jacka.. Jag har 38 på alla tunikor å klänningar som jag köpt, men jag vet ju att när det kommer till jacka måste jag ha större.. Den finns inte i 40 å inte i 44, utan bara 42, så frågan är om jag ska chansa? Är så tråkigt å skicka tillbaka å trassla om den inte passar, men det får jag väl ta isf.. För den är sååååå fin, å det är dessutom HALVA priset på den!! Jisses! Har iaf mailat butiken nu för att fråga om färgen, det finns 2 färgval att göra, men jag vet inte vilken som är vilken färg.. "Old Rose" och "Charol Gray" Den ena jackan ser svart ut å den andra ser vit ut på bilderna.. Vilken är vilken? haha..

Visst är den fin? :)






1 kommentar: