lördag 18 december 2010

Usch vad jag shoppar...

Aja, man lever bara en gång (tror jag??).
Nu är iaf min nyårsoutfit komplett :D Väntar bara på att skorna ska komma, vilket de ska göra senast på måndag enligt ASOS :)

Har nu äntligen hittat en bolero! Jag kan inte knäppa den (men det hade jag iofs inte heller räknat med att kunna) men den sitter bra i övrigt. Jag hade ändå inga planer på att ha den knäppt, då försvinner ju det fina på klänningen..

Den ser inte så fin ut på bilden, men det har nog med fotografens okunskap att göra ;) För den är jättefin till klänningen iaf. Jag tror att den kommer att matcha skorna ganska så bra i mönstret dessutom.. Plus i kanten för det :)

Denna var dessutom på rea, så jag har bara betalat ynka 115kr för den :D Det var verkligen dagens fynd!

Ikväll blir det lugna gatan, Robert ska iväg till Robin å spela tv-spel å dricka öl antar jag. Så jag blir ensam här hemma.. Är det nån som vill hitta på nått med mig ikväll så hojta bara till ;) Ska försöka städa ordning lite här hemma under eftermiddagen också.. Har shoppingpåsar överallt.. hahaha..

Nu ska jag dra iväg å träna bort lite kalorier på gymmet, får se hur det känns i hälsenorna om jag pallar springa 5km idag också, de senaste gångerna har det inte känts helt hundra, så jag har fått bryta å gjort annat efter halva distansen ungefär.. Imorgon är det vilodag, å sen kör jag på månd-torsd med stenhård Zumba och gympa.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar