Eftersom vi inte köper julklappar till varandra längre (bara till barnen) så tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av lite shopping idag.. Smultrongården hade rea.. Å gissa om jag blev helt salig när jag kom dit å upptäckte att det var 70% på ALLA Cream kläder!! Fick med mig 4 plagg hem (varav en klänning som var till mamma i för tidig födelsedagspresent) för knappt 800kr! Ordinarie pris skulle gå lös på nästan 3000.. Så gissa om jag är nöjd med dagen!? haha.. Köpte en sååå snygg klänning från Isay, sen en tröja och kofta ifrån Cream. Så nu är jag redo för tisdag ;)
Håller på å tvättar i tvättstugan just nu, sen ska jag börja småpacka lite ikväll. Byxor å underkläder kan jag ju packa ner iaf, tunikorna å klänningarna får hänga på sina galgar så länge det bara går, så de inte blir skrynkliga.. Har hängt upp dom på galgar i bokhyllan just nu.. haha
Jackan har förresten redan anlänt! Det var snabba bud kan jag lova! Den kom i torsdags och är sååå fin! Den hänger längst till vänster på bilden.. Väntar på en till tunika och så självklart skorna ifrån ASOS.. Jag tror inte att de kommer komma imorgon alls, och jag har garderat mig utifall de inte kommer.. Köpte ett par i torsdags på DinSko. Det var också ett riktigt fynd. Äkta skinnpumps för 89kr(!) De var nedsatta från 599kr till 99, sen hade de medlemsrabatt just i torsdags på 10%.. Å det fanns bara 1 par kvar, i min storlek såklart, ibland ska man ha tur :) Det är inga märkvärdiga skor alls, bara vanliga svarta pumps, men de duger fint om inte ASOS paketet kommer imorgon.
Nu ska jag slänga mig i soffan å kolla fotboll, det var länge sen känns det som! :)
XoXo
Mary


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar