måndag 20 december 2010

Jag vann :)

Yess, jag vann Tradera auktionen igår :D Men nu är det slutshoppat tillåmed den 28e ;) hehe

Nu ska jag borsta tänderna, sen kommer Therese å hämtar mig för en tripp till jobbet så jag slipper gå.. Hon är snäll hon :) Min bil är på verkstaden, å visst skulle jag kunna gå till jobbet, men hittar inte mina thermobyxor, å jag har ingen lust att frysa arslet av mig i onödan ;)

God morgon på er förresten! Hoppas ni får en underbar måndag :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar