onsdag 15 december 2010

Onsdag

Onsdag å snart dags för dagens träning. Julgympa står på schemat idag.

Jag har vunnit en auktion på tradera idag :) En Cream tunika som jag länge tänkt beställa, men som nu blev min för ynka 245kr (Ordinarie pris 549) Ny är den också, lapparna sitter kvar och allt :)

Har även shoppat lite på Nelly. Gud vilken snabb leverans! Det var första gången jag handlade där, men absolut inte sista! Tyvärr så var inte den ena tunikan så fin på mig, men den andra får stanna kvar, även om jag nog skulle viljat ha en storlek större (men det fanns inte).. Men jag håller ju på att gå ner i vikt, så den passar förhoppningsvis snart :)

Jag har även fått ett jättefint halsband och örhängen av min kära pappa :D


Snö of Sweden 
Halsband och örhängen till nyårsafton :)

Nu väntar jag bara på att mina skor ska komma, dom är på väg har jag fått mail om :D En tröja ska jag hitta också, men ska åka in till stan på fredag tänkte jag, å köpa julklappar till barnen å syrran, så jag får ta mig en titt då vad som finns :)

Nu ska jag byta om till träningskläder!

Hejhej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar