Men jag ska hålla mig tills jag får nya pengar har jag lovat mig själv.. Men jag har sett så himla mycket snygga tunikor på Kappahl som verkligen skriker "köp mig, köp mig, köp mig".. Dumt (eller tur kanske?) att dom inte har en webshop.. Satte ihop ett litet kollage med bilder på de kläderna jag vill (ska) köpa.. Förutsatt att de passar på mig i provhytten.. Tror ju helt ärligt inte att jag kommer se fantastisk ut i alla 8 plaggen.. haha.. Men sitter 2 eller 3 bra så är jag nöjd. Blir billigare så också :)
Tråkigt att majoriteten är svarta, men det är ju det absolut bästa å enklaste att matcha.. Går ju faktiskt att köpa nån skojig färg på leggings eller liknande att matcha med den lilla färgklicken som kläderna har i sig.. Med undantag för den röda tunikan, den ska jag nog ha svarta leggings till, eller vad säger ni? :P En riktig jul-tunika tänker jag, den skulle passa utmärkt att ha på julafton :)
Frågade Robert om han kunde sponsra lite av mitt klädinköp, men se den gick han inte på. hahaha.. Hade inte förväntat mig det heller, men man kan ju alltid fråga ;)
Nej nu ska jag se på tv, snart blir det mat å fotboll.. Pepparbiff med ugnsbakad potatis å rosépepparsås :) Efter det bär det kanske av till Roberts syster Johanna + familj. Får se vad som sker, alkoholfri helg för min del hur som helst :D
XoXo
Mary

Åh vilka fina tunikor!! Precis min stil!! :)
SvaraRaderaDu kommer nog bli jättefin i dom! Fast det är du ju alltid!