Tog en vända med min kära älskling in till stan för att äta en bit mat och ha det lite trevligt, vi tröttnade på att bara sitta inne varenda helg. Skönt att vara lite impulsiv sådär bara. Å trevligt hade vi. Åt på Pitchers, sedan vidare till Ritz, varken jag eller Robert hade varit där tidigare, å jag tyckte det var dags att testa något "nytt". Å det var ju inga fel på det stället :) Fräscht å bra tyckte vi båda. När vi hade fått nog av dansande gick vi vidare till Molly bar för en sista drink, sen tog vi en taxi hem igen.
Drack inte så mycket å kände mig inte berusad alls.. Men jag mår skit idag ändå :( Var länge sen som jag drack mer än 2 glas vin under en kväll, så kroppen fick väl en chock.. haha.. Åldern börjar väl ta ut sin rätt också, jag brukade aldrig bli dålig dagen efter förr, men nu det senaste året blir jag dålig varje gång jag dricker mer än 2-3glas.. Känns så jäkla ovärt, men man har ju roligt för stunden åtminstone :)
Jag hoppas att det kommer bli lika fint väder idag som det var igår, då ska jag försöka få med mig Robert ut på en promenad sen, vi kan nog behöva frisk luft idag.. :)
poserar inne på Mollybar ;)
Jag hade för en gångs skull med mig kameran ut.. DET är ett stort kors i taket! Så vi fjantade oss lite å tog endel kort.. Dock tycker jag att kortet där uppe blev rätt så bra, för att vara jag som motiv å Robert som fotograf.. Det brukar annars inte vara någon klockren kombination.. haha. Däremot fick jag bara dåliga bilder på Robert :( Men jag har en annan bild på honom där han är så FIN å som jag också är med på å är iaf inte superful. Det är så roligt att få bra kort på oss tillsammans, för det är inte ofta vi fastnar på samma bild minsann, men här gjorde vi det;
Nej nu ska jag sluta babbla å gå å lägga mig i soffan å kolla klart på Harry Potter som går på tv.. Skulle vilja ha en cola eller två också, men det får vänta tills jag orkar ta på mig kläder å gå å handla, det gör jag INTE just nu.. Så får nöja mig med vatten så länge.
/Mary
Haha ja åldern börjar fkt ta ut sin rätt ;) och jag är ett helt år äldre än dig så jag vet;)
SvaraRaderaMen tack söta du för att du gilla min nya frilla..är fortfarande osäker men men det växer ju ut igen.