Nej just det, klockan är ju faktiskt bara halv 10, inte halv 11 som jag trodde när jag stod i köket å fixade med frukosten.. haha..
Tur att jag kollade datorn å intet bara begav mig iväg till Marieberg för att prova tunikorna i inlägget nedan :P
Godmorgon förresten! Här skiner faktiskt solen denna söndagsmorgon. Mysigt värre!
Kvällen igår spenderades hemma hon Johanna och Henka med barn.. Trevligt värre, å de hade skumtomtar att bjuda på, vilket jag ju råkar ÄLSKA.. haha.. Så det slank allt ner en och annan tomte trots att det bara är oktober :)
Men imorgon är det november.. Å dessutom måndag igen. Helgerna går alldeles för fort! Fast sen går ju veckorna fort också, så det gör väl egentligen ingenting. Jag vill bara att det ska bli december å nyår faktiskt :D
Nej nu ska jag plocka undan efter frukosten, sen får det kanske bli lite marieberg.. haha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar