söndag 31 oktober 2010

Bara halv10 ju :P

Nej just det, klockan är ju faktiskt bara halv 10, inte halv 11 som jag trodde när jag stod i köket å fixade med frukosten.. haha..
Tur att jag kollade datorn å intet bara begav mig iväg till Marieberg för att prova tunikorna i inlägget nedan :P

Godmorgon förresten! Här skiner faktiskt solen denna söndagsmorgon. Mysigt värre!

Kvällen igår spenderades hemma hon Johanna och Henka med barn.. Trevligt värre, å de hade skumtomtar att bjuda på, vilket jag ju råkar ÄLSKA.. haha.. Så det slank allt ner en och annan tomte trots att det bara är oktober :)
Men imorgon är det november.. Å dessutom måndag igen. Helgerna går alldeles för fort! Fast sen går ju veckorna fort också, så det gör väl egentligen ingenting. Jag vill bara att det ska bli december å nyår faktiskt :D

Nej nu ska jag plocka undan efter frukosten, sen får det kanske bli lite marieberg.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar