fredag 29 oktober 2010

Zombie...

Jag känner mig som en vandrande zombie just nu.. Är så trött så jag knappt vet vad jag heter.. Får snart ta med mig godiset å lägga mig i sängen istället tror jag.. haha.. Nej det ska jag inte göra, ta med mig godiset dit alltså.. Men kanske går å lägger mig snart..? Får se :)

Ikväll har vi haft mys i soffan å kollat på film.. Toystory3.. Robert var skyldig mig det efter att vi kollade på Resident Evil på 3D bio.. Huvva vad jag hatar att bli skrämd!! Tänkte även försöka åka in på bio nästa helg å se Jackass i 3D.. Hoppas det kan bli av :)

I övrigt flyter livet på som vanligt.. Axeln min blir bättre och bättre, så imorgon ska jag iväg till gymmet.. Kan inte göra allt, men sitta på cykeln funkar nog iaf.. :) Måste testa, kan inte bara sitta här hemma och bli fetare å fetare, jag skulle ju bli SMAL till nyår.. Aja, får lägga på ett kol. Mitt mål innan nyår är 67kg, har några kilon kvar, men ingenting är omöjligt, om jag bara slapp bli avbruten i min träning av sjukdomar som ploppar upp :( Min totala målvikt är 63kg, som jag vägde när jag träffade Robert.. Men når jag inte dit är det inte hela världen, 67kg är helt okej..

Nej nu ska jag ta mig ett stooooooort glas vatten å fortsätta kolla på IDOL.

XoXo
Mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar