Har haft en mycket trevlig helg! Fredagen var jag i örebro och fixade naglarna hos fina Åsa :) Blev lika nöjd som vanligt.
Gårdagen bjöd på städning och matlagning, på kvällen kom goda vänner över för att fira min födelsedag lite sådär i efterhand.. hahaha.. Bjöd på vitlöksgratinerade gambas till förrätt, fylld fläskfilé med gratäng och favoritsås till varmrätt, samt tartletter fyllda med hemmagjord vaniljkräm och jordgubbar till efterrätt.. Blev mycket lyckat! Så även denna helg har varit lugn. Det är så skönt!! Idag har vi tvättdag och jag funderar på att ta mig en sväng till Marieberg lite senare kanske. Jag minns inte vad det var jag behövde titta efter, men det kommer jag kanske på när jag vandrar omkring där.. haha..
Å vad roligt det känns att läsa som sånthär http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13604707.ab när man snart ska ut och flyga.. Asså, jag har aldrig varit flygrädd förr, men det verkar som om jag blir mer å mer rädd ju mer jag flyger.. haha.. Det är ju inte bra! Har kanske inte haft vett nog att vara rädd förut, å att det kommit med åldern nu?? Äh, jag vet inte, ska låta bli att tänka så mycket på det så blir det nog bra :)
Nu ska jag bädda sängarna och plocka lite i köket.
Hejhej!
ÖVER 1 månad sen du uppdaterade!
SvaraRaderaFy på dig! ;)