torsdag 8 september 2011

Bloggtorka

Sorry för det! :)

Sitter här i träningskläder och väntar på att åka iväg på Zumba! Börjar inte förens om 1timme, men det går fort dit.

I övrigt rullar livet på som vanligt. Åker till Manchester nästa fredag, ska kolla fotboll å ha det mysigt med Robert. Stormatch dessutom, United-Chelsea. Ska bli askul! Dock känns det lite sisådär att sätta sig i ett flygplan efter gårdagens händelse i Ryssland.. Usch vad hemskt! Lider med alla anhöriga :( Som tur är, är det väl inget ryskt plan jag ska åka med.. Men ändå.

Nu till något trevligare.. Jag var lite seg i starten och missade helt när Creams "pre winter" kollektion släpptes för några veckor sen.. Såklart var den koftan jag ville ha, en av favoriterna och försvann illa kvickt :( Har letat som en tok efter någon som säljer den i storlek M, men den var slut överallt.. Men så fick jag ett sms av min kära svärmor "Din kofta finns på nordljus!" Å jag fort in på deras hemsida, står att det finns 1 i lager i min storlek.. Å jag knep den! JAAAAAAAAAAAAAA! Vilken lycka! Att den sedan var ruskigt dyr får jag väl leva med.. Den är så fin så man nästan svimmar.. Nu är det bara ett par skor jag ska ha till den, sen är det komplett.. Tunikan och underklänningen som hon har under koftan på bilden, äger jag redan :D Bara skorna som saknas ;)


Nej dethär duger inte, ska göra ett sista ryck med lite städning innan jag ska iväg och hoppa av mig lite vikt.. Appropå vikten förresten, så har det stått ganska still sen i somras pendlar mellan 68-70kg.. Men ska ta tag i det igen nu efter fotbollsresan :) 

1 kommentar: