söndag 13 mars 2011

Söndag

Gud vad trött jag är..! Blev sent igår.. Men men, så kan det bli ibland. Ska snart göra mig iordning (så gott det går) och gå till netto å handla lite frukost.. Men de öppnar inte förrens 10, så det är ju en stund kvar innan jag kan gå.. Behöver lite frisk luft känner jag..

Har fått en jättefin spricka i en av mina naglar också.. Typiskt!! Fick fila ner den när jag kom hem igår..

Nej gud vilket meningslöst inlägg.. Ursäkta :) Nu ska jag inta soffläge och vänta på att klockan ska gå så jag kan få frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar