lördag 12 mars 2011

Lördag

Hej!!

Nu var det ett tag sen igen.. Men det är likadant som jag skrev i förra inlägget.. Äta, jobba, sova :) Dock inte idag, för idag är det lördag! :D Å vi gör oss redo för en vända in till stan för en bit mat. Ska bli trevligt!
Dagen (kvällen) till ära har jag bruna linser och  ny ögonskugga (som jag inte ser om den är bra eller ej pga. linserna.. haha) Är lite blurrigt för tillfället, men det ger sig väl... Var några år sedan jag hade linser sist.. Har dom ju bara för skoj skull. Tycker att jag alltid passat bättre i bruna ögon än de isblåa som jag annars har.. Jag ser så blek ut i min riktiga ögonfärg.. När jag har bruna så känns det som att det händer nått med mitt utseende.. Något som sticker ut, inte bara blond å blåögd  ;)


Ursäkta ljuset, vi har det ganska mörkt här för tillfället.. men jag hoppas ni ser att ögonen är bruna iaf :)

Ögonskuggan jag köpte var en såndär ny duogrej som är som en penna.. Skitbra! (tror jag).. Enkel att använda iaf.. :)

Den bruna, andra från vänster, köpte jag.. Kände att den var nog lagom diskret för min smak :)

Nej nu ska jag ner i tvättstugan å ta reda på tvätten innan skjutsen kommer om 25minuter.. 

Hejhej!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar