Eller ja, så vidare god vet jag inte om den är... Det här är faktiskt helt oförtjänat tycker jag.. Men jag borde ju ha anat att det skulle bli såhär.. Rödvin och kryddig mat är inte bra för min mage :( Det var inga mängder av något slag, men jag har blivit skitkänslig de senaste åren.. Jag har sån fruktansvärd halsbränna så jag bara vill kräkas..! Men det ska jag väl låta bli..
Nåja, sova är ju dömt att misslyckas, jag förstår inte... Det spelar ingen roll hur trött jag är eller när jag gått å lagt mig kvällen innan, när klockan är vid 8tiden säger det "pling" å så är jag klarvaken.. Varenda lediga dag.. Skitirriterande, för jag skulle behöva mer sömn än såhär, men vad ska man göra? Igår lyckades jag slumra till å från lite iaf, mellan 8 och halv11.. Det var behövligt! Men jag vill att det ska vara så varje helg.. Vad är vitsen med helg annars om man inte ens får sova ut? :)
Nej jag ska sluta gnälla nu, ska slänga mig i soffan å kolla film å hoppas på att jag kan slumra lite idag också.. Ser ut att bli en fin dag idag igen, härligt! I eftermiddag ska vi iväg och fira min pappa som fyller år imorgon. Ska bli gott med lite tårta :)
Tjing tjing!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar