söndag 21 november 2010

Sunday

Helgen har gått i ett rasande tempo som vanligt. Har inte fått ett dugg gjort känns det som.. Fast hade ju inga direkta måsten heller så det kan nog vara förklaringen ;) Hade tvättstugan igår iofs, å den biten blev ju gjord. Lördags kvällen spenderades i sällskap av vänner å film mys i soffan.. Samt lite godissnaskande.. I övrigt har jag nu gått in i en period där motivationen befinner sig på topp.. Underbart! Hoppas kunna förlora några kilon till nyår, det vore ju toppen. Va iväg å tränade lite Zumba även ikväll (tränar torsdagar annars). Dels för att jag kände att jag missat så himla många gånger tack vare min axel å sen för att jag faktiskt hade motivation nog att ta mig iväg en söndagkväll.. Annars tycker jag söndagar är sega att träna på, varför vet jag inte, det bara är så.. Tar då hellre en promenad,  men idag blev det som sagt zumba istället :D

Imorgon vankas jobb igen, hoppas på lite mer att göra denna veckan än förra :)

Var en sväng till Marieberg i middags å råkade ju såklart gå in på Kappahl å få syn på tunikan jag viljat ha så länge, ÄNTLIGEN hade den kommit in! Men, det fanns ju bara 32/34 å 48/50 kvar i storlekar :( Men jag ringde in till stan å frågade om de hade nån kvar i min storlek, vilket de hade på köpmangatan :D Så det var bara att åka hem å hämta korten å åka iväg igen (hade ju råkat ta ur korten ur plånboken imorse, så även om jag hade med mig plånboken fanns det ju inget vettigt att handla för i den). Så jag fick min älskade tunika idag, nu väntar jag bara på att den röda ska komma in, det skulle den göra i veckan sa dom. Bara att hålla utkik. Råkade även bli en kofta på HM också när vi ändå gick igenom där för att ta oss till Kappahl, ooops! :)


Jag vet att det kanske är onödigt att ha båda två, men jag MÅSTE :)


Tröjan jag köpte på HM fanns inte med på deras hemsida, så den kanske ni får se en annan dag, även om det inte var något märkvärdigt med den..

Nu ska jag gå å lägga mig å läsa, sen sova.

Godnatt kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar