Dagarna går fort, som vanligt. Redan torsdag imorgon å på fredag åker Robert till England över helgen. Så blir en ensam helg för min del, men vad gör väl det? Jag har å göra ändå kan jag lova! På fredag är det ju jobb hela dagen, sen åker jag nog till Johanna på kvällen, svärmor skulle dit å frågade om jag ville med, laga lite mat å så. Blir nog mumsigt :)
Lördagen är det julstädning som gäller.. Då ska allt pynt upp (även om jag fuskat lite och satt upp julgardiner i sovrummet, men BARA för att de ska få sträcka ut sig, för dom går visst inte att stryka). Jag har redan plockat fram alla grejer ifrån förrådet, så det är påsar å grejer i hela hallen, men det får vara så sålänge, är ju bara 3dagar kvar ändå.
Imorgon ska jag till Marieberg med Robert. Han ska shoppa nya kläder, å jag behöver nya vinterskor märkte jag imorse när jag rotade fram mina gamla.. De var i sämre skick än vad jag ville minnas.. haha.. Så jag får allt försöka att ta mig råd till ett par nya imorgon. Men jag vet inte vad jag ska ha? Har tittat runt lite på nätet men inte hittat något som jag fallit pladask för.. Jag funderar på nått ugg liknande, jag vet att Jessica lovordar de som finns på skokanonen, å de kostar bara några hundra, så de kanske håller en vinter iaf? Lär väl hitta andra att köpa i NY sen, men fram tills dess måste jag ju ha något på fossingarna.. Ska kolla skoaffärerna imorgon å se om jag hittar nått som är snyggare i verkligheten än på bild.
Nu ska den 25åriga pensionären gå och lägga sig i sängen å läsa sin nya tidning.. :)
Nattinatti!
Nattinatti!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar