Har varit å shoppat allt nödvändigt så som färg, tapeter, klister mm. Så vi är redo att köra igång så fort vi får nycklarna på måndag :)
Lite möbler har jag även inhandlat. Måste ju ha lite att fylla upp med! Å så är det ju lite gammalt som skall bytas ut såklart. Köksbordet vi har nu är fallfärdigt, så det blev det ett nytt. Stolar lika så.
Hinner inte skriva så mycket mer idag, men slänger upp lite bilder på vad som inhandlats hittills..
![]() |
| Tvbänk |
![]() |
| Köksstol |
| Matbord |
| Avlastningsbord |
| Korgar till avlastningsbord |
![]() |
| Matta vardagsrum |
![]() |
| Fond i sovrummet |
![]() |
| Fond i vardagsrummet |
| Å såklart endel vit väggfärg! |





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar