lördag 14 juli 2012

Snart movingtime!

Då var det snart dags då! På måndag får vi tillträde, å då skall här målas och tapetseras!
Har varit å shoppat allt nödvändigt så som färg, tapeter, klister mm. Så vi är redo att köra igång så fort vi får nycklarna på måndag :)
Lite möbler har jag även inhandlat. Måste ju ha lite att fylla upp med! Å så är det ju lite gammalt som skall bytas ut såklart. Köksbordet vi har nu är fallfärdigt, så det blev det ett nytt. Stolar lika så.
Hinner inte skriva så mycket mer idag, men slänger upp lite bilder på vad som inhandlats hittills..

Tvbänk
Köksstol


Matbord



Avlastningsbord

Korgar till avlastningsbord
Matta vardagsrum




Fond i sovrummet

Fond i vardagsrummet


Å såklart endel vit väggfärg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar