fredag 24 juni 2011

Milestone :)

Glad midsommar på er!
Dagen till ära nådde jag ett viktigt delmål i min viktminskningsprocess.. -10% av min kroppsvikt från början, och MINDRE än hälften kvar till den vikt jag vill nå.. Hur underbart å peppande känns inte det?? Å ärligt talat, viktväktarna är fan inte SVÅRT! Det finns substitut för allt i princip! Å jag har inte (som jag trodde jag skulle få efter typ en vecka) haft några som helst cravings efter något. Visst har jag varit sugen på lösgodis å kanske köpt mig en liten påse, men det är ju absolut inget som påverkar vikten i det långa loppet.
Totalt sett på 7veckor har jag gått ner 8,2kg, vilket innebär att det är 7,8kg kvar till min målvikt på 63kg, som jag vägde i början när Robert å jag träffades.. Gud vad jag är peppad!!

Nu sitter jag å surplar på mitt morgonkaffe, ska snart börja göra mig ordning för midsommarlunch som serveras kl12. Jag är inte så mycket för detdär med sill och potatis, men något lär jag ju peta i mig iaf.
Ikväll ska Robert å jag grilla. Ska bli gott :)

Nej vilken tid detta tog då! Dags att börja fixa håret, det tar ju sin lilla tid att få till nu när det är långt. Man skulle kunna tro att det ska va enklare nu, att bara borsta igenom det så är det bra, men fasen heller!

Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar