Jag har även shoppat (läs fyndat) lite idag på smultrongården :D 2 molly klänningar till priset av EN HALV!! Helt sjukt!! Klänningen finns i 3 utföranden, jag hade en rödrutig, men den sprack ju i en söm första gången jag hade den på mig, så den lämnade jag ju in och fick pengar tillbaka för. Nu var det alltså 50% på dessa, den rödrutiga var slut i min storlek, men det visste jag ju. Men de andra 2 färgerna fanns, så de köpte jag. Ordinarie pris 799kr styck, nu 50% = 799 för 2. Plus att jag hade ett presentkort på 440kr, så totalt betalade jag alltså bara 359 för BÅDA.. Galet nöjd är jag!
Dessa två godingar är nu mina :D
Å denna goding hade jag tills den gick sönder..
Imorgon ska jag till Åsa och få ordning på mina otroligt skabbiga naglar, ska bli så skönt!
Tjing tjing!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar