onsdag 25 maj 2011

Idag är ingen vanlig dag.....

....för det är min systers 20årsdag, hurra hurra hurra!!! Har varit å firat henne lite å är ganska nyligen hemkommen, det var trevligt å gott, smakade allt en liten liten bit av tårtan... Men det räckte för att komma upp i 8,5 propoints, som var vad jag hade kvar av dagens intag.. Men men, så är det ibland :)

Jag har även shoppat (läs fyndat) lite idag på smultrongården :D 2 molly klänningar till priset av EN HALV!! Helt sjukt!! Klänningen finns i 3 utföranden, jag hade en rödrutig, men den sprack ju i en söm första gången jag hade den på mig, så den lämnade jag ju in och fick pengar tillbaka för. Nu var det alltså 50% på dessa, den rödrutiga var slut i min storlek, men det visste jag ju. Men de andra 2 färgerna fanns, så de köpte jag. Ordinarie pris 799kr styck, nu 50% = 799 för 2. Plus att jag hade ett presentkort på 440kr, så totalt betalade jag alltså bara 359 för BÅDA.. Galet nöjd är jag!

Dessa två godingar är nu mina :D


Å denna goding hade jag tills den gick sönder..

Nu är det 3e gången jag uppdaterar på mindre än en vecka.. Känner mig riktigt duktig :)

Imorgon ska jag till Åsa och få ordning på mina otroligt skabbiga naglar, ska bli så skönt!

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar